کد خبر: 924967
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
ثریا قاسمی، برنده جایزه سینما پاسیفیک:
ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان که به تازگی برای بازی در فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» جایزه بهترین بازیگر مکمل زن را از جشنواره سینمایی آسیاپاسیفیک دریافت کرده است، گفت: هیچ وقت در طول دوران فعالیت هنری‌ام گرفتن جایزه برایم هیچ اهمیتی نداشته و ندارد، من همیشه یک مسیر و راه ساده را برای خودم در نظر داشته‌ام و همیشه آنچه را که به نظرم بهترین بوده انتخاب کرده‌ام و به حواشی و مسائل دیگر هیچ توجهی نداشته‌ام.
ثريا قاسمي بازيگر پيشكسوت سينما، تلويزيون و تئاتر كشورمان كه به تازگي براي بازي در فيلم سينمايي «ويلايي‌ها» جايزه بهترين بازيگر مكمل زن را از جشنواره سينمايي آسياپاسیفيك دريافت كرده است، گفت: هيچ وقت در طول دوران فعاليت هنري ام گرفتن جايزه برايم هيچ اهميتي نداشته و ندارد، من هميشه يك مسير و راه ساده را براي خودم در نظر داشته ام و هميشه آنچه را كه به نظرم بهترين بوده انتخاب كرده‌ام و به حواشي و مسائل ديگر هيچ توجهي نداشته ام.
اين بازيگر پيشكسوت سينماي كشور كه اين روزها براي بازي در فيلم سينمايي «دوچ» در شهر اصفهان به سر مي‌برد در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي سينماپرس به جشنواره فيلم كودك افزود: مدت‌هاست سينماي ايران درگير حاشيه است، اما من از حاشيه بيزارم! به نظر من در عين اينكه چنين جوايز و چنين جشنواره‌هايي مي‌توانند به نفع سينما باشند همانطور نيز مي‌توانند به ضرر سينما نيز عمل كنند چراكه مي‌توانند يك هنرمند را دچار حاشيه كرده و او را از ادامه كار در مسير درست بازدارند.
وي ادامه داد: ما در سينما مشكلات بسيار زيادي داريم كه بايد درصدد حل و رفع اين مشكلات باشيم، طي سال‌هاي اخير بسياري از سينماگران و هنرمندان در تأمين نيازهاي اوليه زندگي شان دچار مشكلات عديده‌اي شده‌اند اما هيچ يك از مديران فرهنگي و سينمايي به مشكلات آنها توجهي نداشته‌اند و اصلاً قدمي براي رفع مشكلات متعدد آنها برنداشته‌اند. توجه به اين مسائل مهم است و جايزه گرفتن يا جايزه نگرفتن بنده و ديگران نمي‌تواند مرهمي براي رفع معضلات باشد. قاسمي خاطرنشان كرد: من اميدوارم شرايط سينما به گونه‌اي باشد كه همه كساني كه امكان حمايت از فيلم‌هاي شريف و هنرمندان جوان و پيشكسوت را دارند دست به كار شوند و براي آنها قدم‌هاي مهم و اساسي بردارند.
اين سينماگر برجسته در خاتمه اين گفت‌وگو در رابطه با فيلم «دوچ» كه در جشنواره فيلم كودك حضور دارد، اظهار داشت: «دوچ» فيلمي قصه گو، بي‌حاشيه، بي‌ادعا و شريف است و من خوشحالم كه در اين فيلم بازي كردم. اين فيلم از معدود آثار سينمايي ماست كه در آن از پرخاشگري و تندگويي خبري نيست و دوست دارد ساعتي مخاطبانش را سرگرم كرده و به آنها درس درست زندگي كردن بدهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار